Kodėl reikia komunikuoti nuolat?

2/10/20231 min read

silver iMac with keyboard and trackpad inside room
silver iMac with keyboard and trackpad inside room

Tikriausiai ne kartą girdėjote posakį: “svarbu nuoseklumas”. Socialiniai tinklai - ne išimtis. Yra daugybė priežasčių, kodėl turinio dalijimasis socialiniuose tinkluose turi būti nuoseklus. Socialinių tinklų platformoms dar labiau prisipildžius vartotojų, prekės ženklų ir turinio, nuoseklumas tampa dar svarbesnis. Tačiau jis neturi būti painiojamas su pertekliumi. Pertekliniai, šokiruojantys įrašai gali sukelti atvirkštinę reakciją dėl ko Jūsų sekėjai gali nustoti sekti, ar net užblokuoti Jus.

Socialinių tinklų komunikacija yra iš prigimties greita, turinys sensta, o tendencijos kinta nuolat. Todėl, jei komunikuosite tik kas kelias savaites, nenustebkite, kad Jūsų tikslinė auditorija pranešimus matys itin retai, o poveikis jai bus labai silpnas. Rekomenduojame aukso viduriuką: kelkite turinį kelis kartus per savaitę (atsižvelgiant į platformą ir auditoriją) ir paskleiskite jį per socialinių tinklų kanalus. Prireiks šiek tiek bandymų ir klaidų, tačiau nusistatę skelbimo dažnį, kuris yra veiksmingas norint pasiekti tikslinę auditoriją, laikykitės jo!

Pastovi, strategiškai apgalvota ir estetiška komunikacija atneša šias naudas:

  • suteikia galimybę bendrauti su tiksline auditorija, dalintis savo nuomonėmis, gauti informaciją ir įgyti naudingų žinių;

  • didina prekinio ženklo žinomumą

  • didina pardavimus, plėtrą ir padeda pasiekti rinkodaros tikslus;

  • didina prekės ženklo patikimumą.

  • padeda plėtoti santykius su potencialiais verslo partneriais;

  • padeda pagerinti prekės ženklo įvaizdį, kurti nuolatinį ryšį su tiksline auditorija;

  • padeda plėtoti naujas rinkas ir naujus produktus/paslaugas;

  • estetiška komunikacija taip pat gali padėti geriau pristatyti produktus/paslaugas, suteikti puikių patirčių vartotojams ir sukurti stipresnį ryšį su auditorija.

Nori komunikuoti nuolat?