Strateginė pagalba

Socialinių tinklų strategija yra svarbiausia dalis jūsų veiklos sėkmės. Norint pasiekti naudingą rezultatą, reikia turėti aiškią strategiją, kuri apima jūsų tikslus, veiklos planą, priemones bei priežiūros procesą. Visada rekomenduojame prieš kuriant strategiją atlikti socialinių tinklų auditą, ir tik išanalizavus, kokiame taške esate, kokias priemones ir įrankius naudojate, kas veikia ir kas ne, galėsime parengti strategiją, kaip galėtumėte pasiekti norimų rezultatų.

  • Pirmiausia - tikslai. Ko norite pasiekti ir kokio rezultato tikitės. Atlikus socialinių tinklų auditą, galėsime įvertinti iki šiol vykdytą komunikaciją ir pasiūlyti strateginius žingsnius, reikalingus pasiekti iškeltiems tikslams.

  • Sekantis žingsnis - veiklos plano (dienos, savaitės, mėnesio, metų) kūrimas. Čia būtų numatyti darbai, terminai ir jų paskirstymas, kuriuos reikės įvykdyti, siekiant užsibrėžtų tikslų, prieš tai įvertinus vartotojų įpročius, naujų prekių ar paslaugų įvedimą, sezonus, pritaikant tuo metu vyraujančias tendencijas. Veiklos planą rekomenduojame sudaryti mažiausiai 6 mėnesiams.

  • Neatsiejama strategijos sėkmės dalis - vizualas. Teisingai parinktas ir į tikslinę auditoriją orientuotas Jūsų prekinio ženklo identitetas gali labai padidinti žinomumą. Spalvos, šriftai, kompozicija, iliustracijos ir kita grafinė medžiaga turi būti dermėje su Jūsų pasirinktu komunikacijos tonu, siūlomomis prekėmis/paslaugomis ir išskirti iš kitų prekinių ženklų. Mūsų komandos dizainerė padės sukurti patrauklų, išskirtinį ir įtraukiantį vizualinį identitetą.

Parašykite mums

Sudomino mūsų teikiamos paslaugos? Turite klausimų arba norite pasikonsultuoti? Užpildykite šią formą, ir artimiausiu metu mes su Jumis susisieksime!

Sekite mus socialiniuose tinkluose: