Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas yra procesas, kuris reikalauja nemažai atsakingumo, kūrybiškumo, komunikacijos, rinkodaros ir rinkodaros strategijų kūrimo bei technologijų išmanymo. Tai taip pat yra puikus būdas plėtoti prekinį ženklą nauja ir itin populiaria kryptimi. Nuosekliai vykdoma socialinių tinklų komunikacija padeda pristatyti tikslinei auditorijai prekes ar paslaugas, išsiskiriant iš kitų panašių prekinių ženklų rinkoje. Tam, kad pasiektumėte geriausius rezultatus, sutaupytumėte savo brangaus laiko bei galėtumėte labiau susitelkti į savo veiklos plėtrą, patartina naudotis profesionaliomis socialinių tinklų administravimo paslaugomis. Mūsų komanda padės Jums įgyti socialinę įtaką, didinti savo auditoriją bei pagerinti prekės ženklo žinomumą. Taip pat galime padėti jums didinti savo produktų/paslaugų pardavimus socialiniuose tinkluose ir tapti patrauklesniu verslo partneriu.

Auditas

Ši paslauga skirta tiems, kas jau naudojasi socialiniais tinklais, tačiau, nepasiekia trokštamų rezultatų, arba jaučia, kad jų kuriamas turinys yra neįtraukiantis, nevyksta pardavimai, neauga tikslinė auditorija.Tai procesas, kurio metu siekiama nustatyti Jūsų socialinių tinklų platformų naudojimo tikslingumą, taip pat įvertinti jų veiksmingumo lygį.Socialinių tinklų auditas reikalingas, norint įvertinti dabartinę Jūsų situaciją:, ar pasirinkti tinkami kanalai sklaidai, ar naudojate teisingus įrankius, teisingą vizualą ir toną, kaip ir kokios grąžos galite tikėtis pasirinkę investuoti į socialinių tinklų marketingo paslaugą.

  • Pirmas žingsnis - dabartinės komunikacijos analizė. Įvertinsime, ar pasirinkote teisingas platformas savo prekinio ženklo žinomumui didinti, kurios platformos liko neišnaudotos; ar Jūsų prekinis ženklas turi vientisą ir patrauklų vizualųjį identitetą; ar Jūsų pasirinkta komunikacija, jos tonas tinkamas Jūsų tikslinei auditorijai.

  • Antras žingsnis - konkurentų analizė. Labai svarbu žinoti, kas yra Jūsų konkurentai, kokią komunikaciją ir kanalus jie naudoja. Būtina išgryninti, kokius išskirtinius bruožus turi Jūsų prekinis ženklas, kad galėtumėte išsiskirti ir būti dar labiau matomi.

  • Trečias žingsnis - prekinio ženklo poreikiai komunikacijai. Šiame žingsnyje padėsime išsiaiškinti, kokia komunikacija ir kokie įrankiai galėtų padėti pasiekti Jūsų trokštamus rezultatus. Ar tai būtų sekėjų skaičių didinimas, ar pardavimų didinimas, įvertinsime ,koks yra potencialių klientų/sekėjų įsitraukimas, ko reikia, kad sukurtumėte artimesnį ryšį su savo tiksline auditorija. Dabar populiaru savo auditorija vadinti bendruomene.

  • Ketvirtas ir paskutinis žingsnis - key performance indicator (rodikliai, kuriais remiantis vertinsite savo prekinio ženklo vystymo progresą) ir efektyvumo stebėsena. Šiame etape, įvertinę prieš tai atliktus žingsnius, pasiūlysime, kaip galite stebėti savo prekinio ženklo pagrindinių tikslų ir strategijos rezultatus. Pasiūlysime kelis būdus, kaip galėtumėte pasiekti norimus rezultatus, kokios kliūtys gali atsirasti kelyje ir kokių klaidų reikėtų vengti plėtojant savo prekinį ženklą / didinant savo prekinio ženklo žinomumą.

__________________________________________________________

Socialinių tinklų strateginė pagalba

Socialinių tinklų strategija yra svarbiausia dalis jūsų veiklos sėkmės. Norint pasiekti naudingą rezultatą, reikia turėti aiškią strategiją, kuri apima jūsų tikslus, veiklos planą, priemones bei priežiūros procesą. Visada rekomenduojame prieš kuriant strategiją atlikti socialinių tinklų auditą, ir tik išanalizavus, kokiame taške esate, kokias priemones ir įrankius naudojate, kas veikia ir kas ne, galėsime parengti strategiją, kaip galėtumėte pasiekti norimų rezultatų.

  • Pirmiausia - tikslai. Ko norite pasiekti ir kokio rezultato tikitės. Atlikus socialinių tinklų auditą, galėsime įvertinti iki šiol vykdytą komunikaciją ir pasiūlyti strateginius žingsnius, reikalingus pasiekti iškeltiems tikslams.

  • Sekantis žingsnis - veiklos plano (dienos, savaitės, mėnesio, metų) kūrimas. Čia būtų numatyti darbai, terminai ir jų paskirstymas, kuriuos reikės įvykdyti, siekiant užsibrėžtų tikslų, prieš tai įvertinus vartotojų įpročius, naujų prekių ar paslaugų įvedimą, sezonus, pritaikant tuo metu vyraujančias tendencijas. Veiklos planą rekomenduojame sudaryti mažiausiai 6 mėnesiams.

  • Neatsiejama strategijos sėkmės dalis - vizualas. Teisingai parinktas ir į tikslinę auditoriją orientuotas Jūsų prekinio ženklo identitetas gali labai padidinti žinomumą. Spalvos, šriftai, kompozicija, iliustracijos ir kita grafinė medžiaga turi būti dermėje su Jūsų pasirinktu komunikacijos tonu, siūlomomis prekėmis/paslaugomis ir išskirti iš kitų prekinių ženklų. Mūsų komandos dizainerė padės sukurti patrauklų, išskirtinį ir įtraukiantį vizualinį identitetą.

__________________________________________________________

Socialinių tinklų strategijos įgyvendinimas ir monitoringas

Joks verslas negali ilgai gyvuoti be aiškios strategijos. Taip, ji nėra konstanta, gali kisti priklausomai nuo laiko, nuo vyraujančių tendencijų ir tikslinės auditorijos įpročių bei poreikių pasikeitimo. Tačiau planuoti yra BŪTINA. Turint aiškias gaires ir aiškų planą, daug lengviau organizuoti jo įgyvendinimą, stebėti auditoriją ir suprasti, kas gali dar labiau susieti Jūsų prekinį ženklą su tiksline auditorija. O socialinių tinklų monitoringas yra reikalingas, kad galėtumėte stebėti savo komunikacijos rezultatus. Rekomenduojame nustatyti konkretų monitoringo tikslą, kuris padėtų Jums sekti strategijos ir komunikacijos įgyvendinimo proceso rezultatus bei laiku juos pakoreguoti.

  • Strateginė komunikacija. Kiekvienas socialinis tinklas turi savo “žaidimo taisykles”, todėl labai svarbu kurti tokį turinį, kuris būtų adaptuotas būtent konkrečiam tinklui. Kaip papildomą ir labai galingą priemonę galima pasitelkti mokamas reklamas, kurios padės pasiekti pasirinktas auditorijas, ar tai būtų amžius, lytis, interesai ir pan., padės pritraukti daugiau sekėjų, padidinti pardavimus bei žinomumą.

  • Pastovumas ir reguliarumas. Norint suprasti savo tikslinę auditoriją, jos poreikius, norus ir įpročius, reikia pastoviai ir reguliariai stebėti, ar naudojama komunikacija ir jos priemonės yra tinkamos, o esant nuokrypiams - greitai priimti drąsius sprendimus keičiant strateginius žingsnius.

  • Papildomos kampanijos. Socialinių tinklų “trend’ai” keičiasi itin greitai. Tai, kas aktualu šiandien, po mėnesio ar netgi po savaitės gali nebeveikti. Todėl adaptuojantis prie pasikeitusių taisyklių, naujų pasaulinių ir vietinių tendencijų, tikslinės auditorijos poreikių, visada siūlome pasinaudoti greitomis kampanijomis, kurios reikalauja sprendimų ne rytoj ir ne poryt, o DABAR. Ypač, kai reikia skatinti pardavimus.

__________________________________________________________

Socialinių tinklų administravimo mėnesinės ataskaitos

Socialinių tinklų administravimo ir komunikacijos ataskaitos naudojamos stebėti savo įvaizdį socialiniuose tinkluose, pardavimus ir strategijos įgyvendinimo rezultatus. Šios ataskaitos parodo, kiek Jūsų tikslinė auditorija įsitraukia ir kaip reaguoja į Jūsų kuriamą turinį bei ką reikėtų keisti naudojamose komunikacijos priemonėse. Be to, tokios ataskaitos leidžia matyti, kurie socialiniai tinklai naudojami veiksmingiausiai, siekiant užtikrinti, jog Jūsų laikas ir pinigai naudojami tikslingai.

  • Ataskaitos. Siūlome ataskaitas pateikti bendrai sutartu laiku (dažniausiai kartą per mėnesį). Jas pateikiame aiškiai, suprantamai, skaitmeniniu būdu, o esant poreikiui - galime pristatyti ir gyvo susitikimo metu.

  • Stebėdami galimus pokyčius, pateikiame rekomendacijas dėl papildomų priemonių panaudojimo ar kitų kanalų prijungimo, siekiant didinti Jūsų prekinio ženklo žinomumą/skatinti pardavimus.

laptop computer on glass-top table
laptop computer on glass-top table

__________________________________________________________

Parašykite mums

Sudomino mūsų teikiamos paslaugos? Turite klausimų arba norite pasikonsultuoti? Užpildykite šią formą, ir artimiausiu metu mes su Jumis susisieksime!

Sekite mus socialiniuose tinkluose: