Tai kiekybė ar kokybė? 2023 tendencijos.

3/20/20213 min read

white framed sunglasses close-up photography
white framed sunglasses close-up photography

Trumpai apie pagrindines 2023-ųjų tendencijas socialiniuose tinkluose:

  • Video turinys - kuo toliau, tuo populiariau

  • Sekėjų generuojamas turinys (angl. “user-generated content”)

  • Tikslinė auditorija tampa bendruomene

  • Dirbtinis intelektas (angl. “AI - artificial intelligence”) - n-tasis šių dienų pasaulio stebuklas

  • Autentiškas ir "neperspaustas" turinys

  • Bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais (angl. “influencers”)

  • Socialines vertybes puoselėjantis prekės ženklas

  • Greita reakcija ir dėmesys savo klientui, auditorijai, bendruomenei

Video turinys - kuo toliau, tuo daugiau.

Taip, video turinys tikrai parduoda. Tai yra tik viena iš sudedamųjų dalių Jūsų komunikacijoje. Ir tai nereiškia, kad užtenka tik filmuoti reelsus ir juos talpinti socialiniuose tinkluose. Video turinys, kaip ir visa socialinių tinklų komunikacija, turi būti apgalvotas ir išpildytas, kokybiškas ir turintis vertę potencialiam klientui. Vizualaus turinio (nuotraukų ar video) esmė - perteikti prekės ar teikiamos paslaugos pranašumus ir vertes.

Sekėjų generuojamas turinys (angl. “user-generated content”).

Čia yra aukso medalis prekės ženklui už jo nuolatinį darbą. Tikrai ne kiekvieno PŽ bendruomenė įsitraukia į turinio kūrimą, todėl nereikia bijoti paskatinti dalintis nuotraukomis ar video su Jūsų produktais ar apie Jūsų teikiamas paslaugas. Ką tai duoda? Praplečia Jūsų tikslinę auditoriją ir didina pasitikėjimą prekės ženklu.

Tikslinė auditorija tampa bendruomene.

Tai vienas iš prekės ženklo tikslų - sukurti savo produkto ar paslaugos vartotojų bendruomenę. Tokia bendruomenė kuria lojalumą, pasitikėjimą, saugumą bei nuolatines konversijas. Kyla klausimas, kuo bendruomenė skiriasi nuo tikslinės auditorijos? Skiriasi tuo, jog bendruomenė yra nuolatinė produkto ar paslaugos vartotoja, generuojanti konversijas, o tikslinė auditorija - didžioji dalis stebėtojų, kuriems įdomus prekės ženklo produktas ar paslauga, tačiau tik tam tikra dalis pereina į konversijų lygį ir prisijungia prie bendruomenės.

Dirbtinis intelektas (angl. “AI - artificial intelligence”) - n-tasis šių dienų pasaulio stebuklas.

Panašu, kad AI šiais metais stipriai kilstels kuriamo turinio kartelę. Kaip bebūtų, vis tiek pirmenybė teikiama žmogaus sukurtam turiniui, o tik vėliau AI, kadangi dirbtinis intelektas kuria iš jau esamo, anksčiau sukurto turinio, o žmogus turi galimybę būti unikaliu. Todėl itin svarbu, kad prekės ženklo tonas būtų ir unikalus, ir priimtinas tikslinei auditorijai.

Autentiškas ir "neperspaustas" turinys.

Neveltui atsiradęs posakis "Instagram vs Reality". Sekėjams kuo toliau, tuo labiau aktualu yra matyti realesnį gyvenimą, patirtis bei emocijas čia ir dabar. Todėl nenuostabu, jog iš prekės ženklų tikimasi natūralesnio turinio, tokio kaip pasidalinimai apie patirtis ir klaidas, patarimų nepatogiomis temomis. Toks mažiau nugludintas turinys pritrauks daugiau auditorijos bei su ja sukurs artimesnį ryšį.

Bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais (angl. “influencers”).

Dideli prekiniai ženklai ir nuomonės formuotojai turi subūrę dideles bendruomenes ir pritraukę daugybę sekėjų. Norėtumėte, kad ir Jūsų turinys sulauktų tokio įsitraukimo? Bendradarbiaukite. Tai nuostabi galimybė įtraukti šį įrankį į savo socialinių tinklų strategiją. Tačiau atidžiai atsirinkite, su kuo norėtumėte bendradarbiauti. Jų nišos turi atitikti Jūsų prekinio ženklo vertybes ir tikslus.

Socialines vertybes puoselėjantis prekės ženklas.

Rūpinimasis socialinėmis problemomis gali parodyti Jūsų tikslinei auditorijai, jog esate neabeijingi ir atsakingi, o deklaruojamos vertybės sutampa su Jūsų prekės ženklu. Tikėtina, kad taip pritrauksite daugiau žmonių, kurie dalinasi panašiais idealais ar požiūriu, rezonuodami savo balsu. Dauguma prekinių ženklų bijo laikytis aiškios pozicijos jautriais klausimais, baimindamiesi, kad praras sekėjus arba turės “prilipintą etiketę”. Tačiau tai vienas iš būdų išsigryninti savo tikslinę auditoriją bei parodyti, kad Jūs ne tik reklamuojate savo produktus/paslaugas ar bandote padidinti pardavimus, bet ir reaguojate į socialines problemas bei prisidedate prie jų sprendimo.

Greita reakcija ir dėmesys savo klientui, auditorijai, bendruomenei.

Tai yra tai, kas niekada neišeina iš mados. Ši tendencija visuomet on TOP. Prekės ženklas gali būti toks pat, kaip dešimt kitų, tačiau jei būsite dėmesingi ir rūpinsitės savo klientu, t.y. padėsite išspręsti jo problemą - laimėsite visuomet. Vadovaukitės 3K taisykle - kokybė, kokybė ir dar kartą kokybė.

Neatsilik nuo tendencijų